Vilka är dina favoriter?

Hej sötnosar!
Tänkte bjuda på en sneak peek från mitt badrum. Här har ni några av mina favoriter på badrumshyllan.

Bild 1: Lóréal NutriBronze, bodylotion med lätt bus-effekt för kropp och ansikte. Skönt att slippa vara alldeles vit när sommaren närmar sig och kläderna åker av. Solarium har aldrig varit min grej, är rädd för hudcancer och vill vara rädd om min släta hy. Luktar förstås som bus alltid gör, men inte speciellt mycket. Ger en stegvis och jämn färg.
Bild 2: Vichy 3 in 1, överlägsen när det kommer till sminkborttagning. Cleansing milk, toning lotion och eye make-up remover i ett.

Det är ingen hemlighet att Body Shops produkter är fantastiska och speciellt då det gäller hudvård. Shower gel och Body butter med ljuvlig doft av körsbär. Crémen är perfekt till torra ben som behöver lite boost till shortssäsongen.

Jag gillar att ha färg på mina naglar och jag gillar att variera. H&M har bra budgetlack för billiga pengar. Torkar snabbt, ger fin färg men håller tyvärr inte speciellt länge. Men är du som jag och gillar att byta ofta, så spelar det ju faktiskt mindre roll. Här ovan i färgerna Playtime, Moonless Night och Pink Mist.

Har ni testat någon av ovanstående? Vad tyckte ni? Dela gärna med er eller tipsa om era favoriter!
Puss & Kram /Svea

Kommentarer
Postat av: Nexa

Hejsan, tack för besök och kommentar!

Självklart kommer jag att påminna sonen om det han sagt, det är delvis därför jag lagt upp det på bloggen, för att det ska finnas kvar någonstans så jag minns, hehe.

För just nu är minnet inte för bra, men det beror nog på flyttstressen gissar jag. Snart är det över, som tur är.

Hoppas du orkar komma in till mig fler gånger, jag tänker i alla fall komma hit igen när jag har en aning mer tid än just nu.

Ha en bra kväll!

/Nexa

2009-05-27 @ 22:36:24
URL: http://nexas.blogg.se/
Postat av: Tobias

precis ;) det har du rätt i ;D

2009-05-27 @ 22:46:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Alexa

Bra tips på produkter, jag funderar på att köpa något body butter från Body Shop. Dom luktar ju så gott!

2009-05-28 @ 19:24:38
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0